View Single Post
Hei, ser etter ein lærer i C++, det eg kan av C++ fra før av har eg lært meg på fritida. Har ein god del av det grunnleggende, men mangler litt her og der. Er ledig på ettermiddagen. Om du vil bruke bøker så vil bøker skrevet på engelsk ikkje vere eit problem. Foretrekker at kommunikasjon går over skype, msn, mirc eller lignende men beggars can't be choosers

Har tenkt å studere ved NITH spillprogrammerings linja neste år, skal ta opp igjen fysikk 2 eksamen neste høst. Om du vil starte frå starten av, så vil det gå ganske raskt. Kan ein god del om variabler, løkker, if statements, arrays, funksjoner, pointers, klasser. Er fortsatt litt usikker på pointers og klasser, har lest om polymorphism men har ikkje prøvd det enda. Har tukla litt med vektorer, lister og maps. Om du kan med OpenGL eller Allegro så vil eg gjerne lære om dei og.

Bruker VC++10 Express, men kan bytte til en annen compiler og/eller OS om nødvendig.

P.S. Om lærer er villig så vil eg gjerne lære om nettverksprogrammering, multithreading(har lest litt om det, og lagd 1-2 program), men det grunnleggende først.
Sist endret av Gnamra; 22. juni 2012 kl. 01:16.