View Single Post
Sitat av chalav Vis innlegg
Har ikke noen i familien som er lege, og vil helst holde de utenfor dette. men jeg forstår ikke hvorfor dette har skjedd. Har hatt en bra oppvekst, og har mange gode venner. Likevel føler jeg ingen Lykke, det har plutselig blitt et mål å drikke meg bevisstløs, for bare noen mnd siden skjedde det kun ved uhell og jeg storkoste meg på fest med venner. De har forresten taushetsplikt på put går jeg ut fra?
Vis hele sitatet...
Er noen i familien din alkoholiker eller har andre rusproblemer?
Er det med andre ord noe som ligger i dine gener?

Jeg var akkurat som du beskriver deg selv. Målet mitt var å drikke mye å bli dritings, ikkje det sosiale selskapet.
Drakk aldri før jobb, men en to, tre, fire pils slank ned hverdag.

Min reddning ble gress & LSD.
Ikkje at enn burde bytte en drog før en annen. Men det fikk meg til å inse hvordan alkohol bare ruinerte livet før meg.

Det hjelper definitivt att snakke med noen som er utomstående, som du ikkje har en relation til. En person der skammen ikkje blir like jævlig, trots att skam er det siste du burde kjenne.

Du virker besitte stor selvinsikt for en så lav ålder, noe jeg ønsker att jeg selv hade.

Og ja, en psykolog/terapeut, hvis det var vad du mente, har taushetsplikt.

Send en PM hvis du har noe spørsmål eller bare trenger å skrive av deg eller vad som helst.

Må vel og prøv deg på push-ups tils armene dine slakner hver gang du trenger en skvett glømska.