View Single Post
Beklager for at jeg ikke har svart på alle disse spørsmålene, har vært optatt i de siste dagene. For dere som ikke får inn clicks, dette er pga dårlige proxyer og de fleste blir filtrert ut for å være proxyer. Jeg kan sende dere proxyer på demand hvis dere er keene, bruker ett program der jeg verifiserer proxyene og sjekker at de fungerer. Jeg anbefaler dere også å holde proxyene for dere selv, hvis alle bruker de blir de filtrert. Filteret fungerer slik at det blokkerer en IP når den er brukt maks 20 ganger, dermed hvis alle bruker samme proxyliste så blir alle blokkert, eller hva?

Send meg PM på hvor stor proxy fil dere vil ha (I kb helst) orker ikke å telle antall proxyer jeg lager i en notisblokk.

Man tjener ikke mye til å starte med men når du starter å ha 10+ accounter med 200+ bots oppe samtidig så tjener du en god del. Jeg har ikke tenkt til å fortsette med dette siden jeg er en lat jævel, men jeg lærer med glede bort til andre som skal prøve lykken. Jeg vet at man tjener mye på dette, har bare ikke orket å tjene mye selv. Lykketil!

BTW, Botten er helt fri for virus, rats , trojanere og alt mulig piss. Scannet med avast, avg og normann.


Også, for dere som gjerne vil dele informasjon sammen, kan godt låne webclouden min til dette. 500gb lagringsplass, PM meg for passord og login. Helst være litt til å stole på også
Sist endret av Slappfisk; 18. januar 2012 kl. 00:25.