View Single Post
Sitat av Totskalle Vis innlegg
downer:

7,5mg er en høy nok dose, jo. Som du også forteller får du hukommelsestap, blir litt surrete osv. Når du nesten ikke har rørt benzoer før så vil klart Imovane gi en grei virkning. Det spørs også hvor fremtredende angsten din er, om den er ganske ille eller om du nesten bare bruker den som en unskyldning ovenfor deg selv for å ta Imovane på dagtid.

Okei, anbefaler deg og skrive hele innlegget før du poster Gå heller tilbake i en ny fane i nettleseren om du trenger å lese på nytt hvis du ikke quotet.
Vis hele sitatet...
Mulig..jeg har værtfall tidl lest at folk har fått imovane pga depresjoner

hvis den blir veldig fremtredene og ille,ved de værste tilfellende har jeg på følelsen av at det angsten er der samme hva jeg putter i meg,dvs mange ketorax og sobriler uten at jeg sløves

men ved "hjemme-angst" så virket imovane godt husker jeg

men jeg misstenker at den fucker opp hukommelsen så jeg vil ikke bruke det mer.
nitrazepam er flotte greier,skal spørre om sterkere doser eller en storebror neste gang når jeg må ta 4 stk 5 mg for å få virkning nå

får man sterkere nitrazepam i norge?ei apotekdame sa de kun hadde den femmern på lager og kunne ikke se om det fantes noe større

[quote=Totskalle;1795614]downer:
Okei, anbefaler deg og skrive hele innlegget før du poster QUOTE]

kommer på flere geniale ting å skrive etter det får surret seg litt her oppe serru

så sånn er det

ønsker å komme med en beklagelse ovenfor stoffet rivotril,jeg var litt for rask og satte det i bås ettersom det ikke klarte å innfri mine forventninger om effekt innen en halvtime,merker det har tatt seg opp nå etter en liten stund

det tar vell bare litt lenger tid med dette stoffet enn andre
Sist endret av downer; 14. august 2010 kl. 14:56.