Tråd: En liten logg
View Single Post
Quite atrocious
Expialidocious's Avatar
Trådstarter
740
Sitat av Jerna Vis innlegg
Jau. Har lest noen bøker der forfatterne sverget til at man kunne merke forskjell. Har ikke merka spesiell forskjell selv så nysgjerrig på andres erfaringer.

Du er flink til å oppdatere her. Du og han andre og
Vis hele sitatet...
Jeg må ærlig innrømme jeg flusher ikke noe heller, spesielt ikke etter en viss artikkel jeg leste der de analyserte weeden etterpå og fant ikke rester av næringsstoffer etc.
Jeg finner ikke akkurat den men jeg finner denne som en blind-test der folk ikke la merke til forskjell.

Det artige er at jeg satt faktisk å røyka crop'en min sammen med 5-6 kjenninger, og vi kommer inn på flushing og fyren sier det må gjøres etc,
MENS han sitter å røyker jointen med min weed i. Og jeg klarer ikke la være å glise litt da å si at det du røyker nå er ikke flusha i det hele tatt, bare cura i 3 uker.

I min erfaring er det veldig mye merkelige oppfatninger i visse hobbyer. F.eks i Hi-Fi er nesten latterlige, gullbelagte kabler etc etc, og HDMI kabler som har antivirus i seg.

Nå skal jeg ikke shitte på andres rutiner, om du har noe som funker bra for deg, så fortsett!