View Single Post
Sitat av Taurean Vis innlegg
Rene kokablader (greit, jeg skrev kokainblader, det var feil. Big deal.), ER det mest naturlige du får av kokain. Med èn gang du prossesserer det med kjemikalier, er det ikke rent lenger.
Vis hele sitatet...
"Naturlig" er absolutt ikke et positivt adjektiv for å beskrive noe du skal innta i kroppen. Ideen om at et blad som inneholder hundrevis av kjemikalier på noen måte er "renere" enn et stoff ekstrahert av bladet er idiotisk. Du bruker løsemidler til å lage alt fra margarin til gelatin, at du bruker et stoff i produksjonen som du ikke vil innta er på ingen måte negativt.

Sitat av Taurean Vis innlegg
Så du kan komme med hva du vil av kritikk, jeg er immun for jeg vet jeg har rett.

Ren hasj, er jo nettopp rene "buds" rett fra planten. Med èn gang du blander det ut så er det jo ikke rent lenger.

Hvis ikke "rett fra planten" er rent, hva er da rent? Med rent så mener jeg liksom, -naturlig- rent. Ikke "utblandet" rent. Da er det jo kjemikalier i stoffet.
Vis hele sitatet...
Du har rett? Nope. Hasj er ikke "buds" hasj er trikomer EKSTRAHERT fra marijuanaen (det du kaller buds), litt som at kokain er EKSTRAHERT fra kokablader. Den reneste formen for cannabis er jo cannabisolje, og de bruker LIGHTERGASS, ACETON, CO2, ELLER ISOPROPANOL for å ekstrahere den, alle de stoffene er giftige og KJEMIKALIER (alle stoffer er kjemikalier, å bruke kjemikalie-begrepet for å skremme folk er en patetisk hersketeknikk). "Da er det jo kjemikalier i stoffet" <- STOFF == KJEMIKALIE. Alt er stoff, alt er kjemikalier. Du finner hundrevis av kjemikalier i en appelsin, flere av dem er livsfarlige E-stoffer. Kokain er et kjemikalie, stoffene brukt for å ekstrahere det (inkludert vann) er kjemikalier.

Du er så uvitende at det gjør vondt å lese. Selvsagt er kokain "renere" enn kokablader, kokain vil være kun et kjemikalie (kokain) pluss noen få rester etter ekstraheringen (minimal hvis det er gjort riktig). Kokablader inneholder masse plantemateriale, og har langt flere "urenheter".
Sist endret av xae8koo; 14. januar 2014 kl. 19:59.