View Single Post
Trådstarter
6
Sitat av Kojtkaka Vis innlegg
Snakke med nabon?!? Vist èn nabo vet det, tar det nok ikke lang tid før flere vet det. Og vist det da er snakk om jobb innen politiet, tollvesenet, millitær, flyger eller lignende tror jeg ikke det er lurt og forhøre seg i hele nabo laget :s
Enig med tråstarter og enkelte andre her: er det total forbud så èr det total forbud. Vist de da er gode venner så respekterer de det. De burde vært fall...
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke lyst å gi noen utenforstående noe som helst mistanke om ulovligheter i mitt hjem, nei, så det har du rett i.

Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Helt enig i at de skal følge reglene dine og at viss de bryter dem så bør de bli kastet ut, men en ting jeg ikke skjønner og det er hvorfor ting skal gå utover deg og din familie for noe dine venner har gjort? Greit at kanskje naboer og slikt vil bli sjokkert, men jeg kan ikke tro at dette skal gå utover din jobb da dette ikke er snakk om at du ruser deg, men dine venner blir jo veldig dumt at du skal få sparken fordi du var naiv og trodde dine venner ikke kom til og gjøre dette noe mere. Og viss hundene markerer deg, så kan du jo bare kreve urinprøve for du vet jo uansett at du kommer til og være clean, og si sannheten at du ga de en advarsel, men de holdt den ikke.
Vis hele sitatet...
Å ja, sannheten skal jeg selvfølgelig si, men det at det i det hele tatt blir oppdaget rusmidler i huset mitt er ikke noe som skal skje. Karrierene våre faller neppe i grus om det blir oppdaget litt småpartikler på terrassen, og jeg forteller sannheten, men jeg tror det vil føre til stor oppmerksomhet vi ikke setter pris på. Tenker på f.eks. "russkandalene" på Stortinget osv. Det skal ikke mye til før noe plutselig omtales som et narkoreir.