View Single Post
Sitat av Chipper1 Vis innlegg
Var innpå teamet under middagsbordet med kusinen min som er 6 år eldre enn meg. Hun fortalte litt om når hun begynte å drikke og jeg merket at det var forskjell i forhold til meg.

Så spørsmålet mitt til dere er:
Hvor gammel var du? Hvor mye? Hva slags type alkohol? Drakk du regelmessig?

Tenker ikke på når man tok sin første slurk, men mer når du drakk det "frivillig" og ble full. Det er veldig individuelt pga miljø. Så er bare litt nysgjerrig på hvordan dere startet å drikke.
Vis hele sitatet...
14 eller 15, sommerøl vi hadde fått eldre brødre til å kjøpe, ble dritings, drakk ikke så ofte da, men i blant når vi kunne skaffe og gjøre det usjenert i skævven eller hos noen som var alene hjemme...men drakk mer når jeg ble 17-18-19-20 og så mindre etter 26... Nå drikker jeg svært sjelden, tåler lite og orker ikke bli dritings. Det er en veldig norsk uting å bli drita, men det kan være litt gøy også da.. Men mest i rolige sammenhenger, er det FOR masete så er det kjipt...

Sitat av Zolantor Vis innlegg
dog har jeg en del skader på kroppen etter den tid. (løs beinbit i albue blant annet.)
Vis hele sitatet...
Alkohol er drøye saker. En gang da jeg var 17 fikk jeg blackout med en kompis og la meg til å sove i midten av veibanen. Noen venner av familien stoppet og dro oss ut i grøfta slik at vi (heldigvis!) ikke ble overkjørt av neste bil. Bare flaks.

Marihuana er mye tryggere.
Sist endret av ratmole; 9. mai 2011 kl. 02:41.