View Single Post
Sitat av Spelly Vis innlegg
Hallais, kan både java og c++ - middels.
Tenkte ikke å bruke så veldig mye tid på dette, ser derfor helst for meg en tutorial eller noe lignende.
Vet jeg kan visualisere data med både matlab og excel. Problemet er at jeg vet ikke hvordan jeg skal få dataene "real-time" med excel og matlab gidder jeg ikke å kjøpe for formålet.

Har sett at processing 2.1 funker til formålet, men aner ikke hvor jeg skal begynne
Vis hele sitatet...
Det er flere grunner til at jeg ikke tror på det du sier her.

1. Du kan java, du kan også C++ men bare middels. Hvis du er en dreven programmerer hadde du aldri stilt det første spørsmålet.
2. Du vet at matlab og excel kan tegne dataene dine, men du tror også at dem kan gjøre det i real time så fort du har lært hvordan. Der tar du feil.
3. Du nevner processing, et programmeringsspråk ikke ulikt f.eks. C++ som du allerede kan. Uten at det er et bedre alternativ. Mao. du vet ikke hva du snakker om. Og hvis du uansett skal lære deg et nytt programmeringsspråk, hva var galt med Visual Basic som jeg foreslo i begynnelsen.

Så hva med å kutte ut tullet, gjøre litt faktisk research og ikke forvente at andre gjør det for deg? Jeg ga deg et alternativ allerede i første svaret du fikk, fortell meg hva du har funnet ut her.
Sist endret av wanna-b; 21. januar 2014 kl. 18:54.