View Single Post
Litt av noen kommentarer her ... som jente kan jeg vel bare si at jeg gir beng i hvem som slår hvem, det er like kvalmt uansett. Når det er sagt, det er en grunn den største faren for kvinner i Norge i dag er deres egen partner/ex-partner. Hvis man ser på statistikken så er det mest sannsynlig, som kvinne, å bli drept av partner/ex-partner. Det er trist. Det finnes kvinner som slår og det finnes kvinner som utøver psykisk vold (men ikke glem at også menn kan utøve psykisk vold), men det er en grunn til at kvinner oftere dør pga mishandling. Hadde jeg hatt ei venninne som jeg visste slo/psyket ned typen sin, så hadde jeg sagt i fra. Hva om flere menn ble flinkere til å ta ordentlig avstand fra vold, nedpsyking? Snakker dere med kameratene deres om slikt, på et annet nivå enn 'det er teit å slå damer ass'? Hadde dere hatt baller til å si i fra til en kompis at han bør søke hjelp dersom dere fant ut at han slo dama si i fylla? Noe å tenke på kanskje, til alle dere som lirer av dere 'feministinfisert' og andre slike strengt tatt meningsløse uttrykk.