View Single Post
Du må gjerne vri og vende på det, men norge ligger faktisk ikke så galt an. Vi er ikke BEST, men vi er ikke langt unna heller.

Linker til slik statistikk lå forresten også i den tråden jeg linka til, for jo, det finnes.

Må muligens korrigere meg selv litt - husker ikke sverige i farta, mulig de lå like over eller like under oss, ser det var danmark jeg brukte som eksempel i den posten.

Men det jeg mener uavhengig av hvordan tallene viser seg å være, er at pengene bør brukes til utbedring av veiene i stedet for slike (tullete, etter min mening) tiltak som dette forslaget her.
Vis hele sitatet...
Å uavhengig av hvordan tallene viser seg å være, mene at pengene bør brukes til utbedring av vei, er jo litt tåpelig... Da mener du jo at man, selv om tallene tyder på at slike tiltak som dette ville kunne ha en bedre effekt på ulykker enn å utbedre veiene, så skal man heller utbedre veiene. Altså er gode veier mer viktig for deg enn færre ulykker og drepte i trafikken?
Sist endret av atomet; 9. mars 2009 kl. 12:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.