View Single Post
Sitat av martin2090 Vis innlegg
Personlige erfaringer for det meste. Har vært en del uheldig ved innkjøp, og har flere ganger erfart at hasjen enten har vært penslet, eller utbøffet med annen farsk. Man kjenner det som oftest på at hasjen har en svak/sterk "kjemisk/syntetisk" ettersmak. Når det gjelder makka, er det ofte så lite at det ikke utgjør en merkbar forskjell der og da, men jeg har ved enkelte tilfeller kjent meg så energisk at jeg ikke klarte å sitte i ro. Sammenlignet meg selv i det tilfellet med Dave Grogh
Ikke misforstå meg her og anta at jeg heller simpelt hen var høy i dette tilfellet. Jeg kjenner forskjellene. Som oftest er det hvor "bakstein" jeg føler meg dagen derpå. I de tilfellene jeg har hatt mistanker om utbøffing, føler jeg meg helt forjævlig dagen etter, til forskjell ved inntak av en "renere" hasj.

Har også vært en del skumle saker blant annet i Sverige i det siste
A Swedish pothead whose girlfriend turned into a dolphin after he toked on a particularly explosive spliff asked cops to test his hash for traces of LSD, The Local reports.

The concerned 26-year-old from Eslöv, northeast of Malmö, considered the matter so serious that he ignored the fact that marijuana is illegal in Sweden and presented himself to the authorities to register a formal complaint.

He explained that never in ten years of smoking dope had he suffered such a mind-altering experience. No sooner had he fired up a joint than the TV began talking to him and his other half transformed herself into Flipper.

Eslöv copper Mats G Odestal noted: “It could possibly be classified as assault, if the hash is found to contain LSD."
Vis hele sitatet...
Du kommer med så dårlig backing på det du sier at jeg tror jeg må gjenta meg selv.

Skal folk ta det du sier som fakta? "jeg har ved enkelte tilfeller kjent meg så energisk at jeg ikke klarte å sitte i ro". Derfor må hasjen din være utbøffet med amfetamin? Man kan da bli rastløs av vanlig hasj og.

Og kilder på det du har fra sverige der, takk!

Det virker forresten ikke så usannsynlig det de svensken der sier. Cannabis av høy kvalitet kan være ganske så psykedelisk.