View Single Post
2pac alive in serbia
216
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Jeg lurer på situasjonen var motsatt, at det var trådstarter som var igang med den tøffe jobben med å bli nykter, og typen var konstant kåt og trengte sex. Ville dere da foreslått at han skulle legge seg sammen med henne også starte å runke kuken sin? Er kanskje ikke utenkelig at folk da hadde kastet rundt seg med ord som mannsgris eller sagt at det er mangel på respekt eller noe slikt?

Jeg sier det igjen - når fyren er klar for sex så klarer han helt sikkert å ta initiativet til sex eller snakke om sex. Frem til han har ridd av den verste stormen så synes jeg han skal få den tiden han trenger. Om ts ikke takler dette og føler seg devaluert pga at han går gjennom noe kjempetøft akkurat nå og ikke er klar for puling slik det var når de treftes og ble kjent så er det kanskje mer realt av henne å avbryte forholdet? Det virker jo nesten som hun har litt greier selv hun burde jobbe seg gjennom. Ser ut som hun verdifastsetter seg selv og sin eksistens mye basert på sex - og på et vis forstår jeg det. Samtidig så forstår jeg ikke at at hun ikke klarer å se at dette er en forbigående ting for typen hennes. Om han får pes og press også av fruen fremover så er det kanskje ikke mer som skal til før fyren sprekker og ramler utpå med rus igjen.

Siden det tyngste rykket kanskje snart er over eller i det minste nærmer seg nå for typen så ville nok jeg valgt å bare gi det tid, være en støtte og ikke på noen vis bidra med stress eller press akkurat nå.
Vis hele sitatet...
Er det ikke lov å gi hjelp til begge sider når begge sider lider av to forskjellige problemer?


Nå når du snur på kjønnsrollen på denne måten og prøver å stille TS til samme standard som det mannlige kjønn, bagatelliserer du følelsen for sexlyst ikke bare for kvinner, men for menn også. Sex er en viktig del av forhold, og spesielt hvis det er snakk om at man må mase seg til 2-4 ganger il.a et år.

For meg begynner det å virke til at du har større problemer enn TS, du har jo åpenbart ikke peiling på hvordan forhold eller empati fungerer, og tar frustrasjonen din tilsynelatende ut mot ei tilfeldig kvinne som spør om hjelp på et nettforum.

Heldigvis klarer andre her i tråden å ikke gjøre dette om til kjønnsdebatt og se problemstillingen til TS uten å ta kjønn i betraktning.

Og forresten, hvis mannen til TS sprekker, er det ikke fordi "dama maser om sex". Plis ikke gidd å skriv mer piss..
Sist endret av frilansloser; 3 uker siden kl. 21:22.