View Single Post
Jeg føler at jeg antagelig ikke kommer til å få like positiv respons på dette som resten av folket her.
Men helt ærlig, har dere fått plassert skylapper foran øynene? etter hva jeg leser oppover her, ser det jo nesten ut til at hele gjengen her er rusfrelst til tusen.

Nå må dere ikke misforstå meg, jeg er for all del for legalisering av diverse rusmidler. men kanskje ikke på samme måte som dere småfrelste barn av regnbuen.
For det første må dere begynne å drøfte litt mer om positive og negative sider av legaliseringen.
Og jeg skal være så huttiheita være enig med stefaren din om at de som ønsker legalisering av disse rusmidlene, vil kun ha det for eget bruk, eller som stefaren din så fint sa, "alle som er for legalisering, er for legalisering bare for og ruse seg."

For HELT dønn seriøst nå... Hvor mange her på tråden har lidelser som de må leve med i smerte hver eneste dag?

Hvis Norge eventuelt kommer til å legalisere hasj, kommer det til å bli et virrvar av kaos til og begynne med. Men, selvom det skal sies at jeg en dag ønsker å bli som Dr. Manhatten, og kunne se inn i fremtiden, skal ikke uttale meg om hvordan det eventuelt vil utvikle seg, for det kan gå begge veier.
Vi kan tilpasse oss det, og ta det i like store mengder som vi (den generelle Nordmann) drikker alkohol i helgen. ELLER,
vi går alle helt bananas og tar det i større mengder enn nødvendig.

Etter hva jeg har både erfart, sett og hørt, har vi Nordmenn, nesten ingen grenser. Når vi er godt på gang, fortsetter vi gjerne til det ultimate.





Derfor, tror jeg ikke Norge er helt klare for legalisering av hasj..Enda.
Men kanskje en dag i fremtiden..hvem vet.


-Pandalicious