View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tramadol tror jeg er bortkasta med rivo. Rivotrilen er så sterk så du glemmer og merker ikke tramadolen
Vis hele sitatet...
Ok, så ingen Tramadol med Rivotril. Men vil jeg få noe fin rus hvis jeg blander 4-6mg rivotril med litt vodka?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tramadol tror jeg er bortkasta med rivo. Rivotrilen er så sterk så du glemmer og merker ikke tramadolen
Vis hele sitatet...
[quote=Diamondlamp;3567810]
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Liker hvordan freak er, de snakker liksom ikke som junkier på gata, de skriver ordentlig å pyntelig, selvom freaksa ukentlig er på droger. Lmao
«Er det greit å ta bøttetrekk»?
Svar fra nff: «Ja, i hendold til paragref 112b er dette tillat. Kos deg med bøttetrekket og ha en fin kveld videre.»


Omao er dere advokater eller, dere er vanlige, MEN junkies på samme tid. Woooaw hvem er dere bro..



Men OT. Ja det er en fin blanding det, er på det selv nå btw.[/QUOTE

De fleste forstår vel at det å formulere seg noenlunde ordentlig er det beste, uansett om man bruker noen former rus eller ikke.

Blir mindre rom for misforståelser da.
Hvis man skriver «halla bror, kårr mye bønne kan æ røyk etter 15 blåvalium og 1 gram speed kiz? E d farlig elj? «
Da blir man ihvertfall ikke tatt særlig seriøst her inne.
Vis hele sitatet...
Kort sagt.. liker rus, kan norsk, lever et sunt liv, ingen junkie.

Var forresten flere dom nevnte at det var en fin blanding.. tenker dere da på rivotril og alkohol eller rivotril og tramadol?

[quote=Omgitsdanny;3567858]Ok, så ingen Tramadol med Rivotril. Men vil jeg få noe fin rus hvis jeg blander 4-6mg rivotril med litt vodka?



Sitat av Diamondlamp Vis innlegg

Kort sagt.. liker rus, kan norsk, lever et sunt liv, ingen junkie.

Var forresten flere som nevnte at det var en fin blanding.. tenker dere da på rivotril og alkohol eller rivotril og tramadol?
Vis hele sitatet...
[quote=Omgitsdanny;3567858]Ok, så ingen Tramadol med Rivotril. Men vil jeg få noe fin rus hvis jeg blander 4-6mg rivotril med litt vodka?



[quote=Diamondlamp;3567810]

Kort sagt.. liker rus, kan norsk, lever et sunt liv, ingen junkie.

Var forresten flere som nevnte at det var en fin blanding.. tenker dere da på rivotril og alkohol eller rivotril og tramadol?

Sitat av Omgitsdanny Vis innlegg
Ok, så ingen Tramadol med Rivotril. Men vil jeg få noe fin rus hvis jeg blander 4-6mg rivotril med litt vodka?
Vis hele sitatet...
Den jeeevla sammenslåingen av innlegg fucker opp.. men håper dere forstår. Takker for svar!
Sist endret av Omgitsdanny; 21. februar 2020 kl. 01:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.