View Single Post
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Så hvorfor melder de seg ikke inn i natteravns tjenesten ???
Jeg nekter å tro at det er fordi det ikke er "kult" nokk.
Vis hele sitatet...
Vel, hvis jeg personlig skulle gjort noe som dette her så hadde jeg aldri i livet orket å gå rundt med masse kjipe 50 åringer og familiefolk i Natteravnen. Ikke at det er noe galt med folkene der, men det hadde rett og slett vært gørrkjedelig å gå med de i mange timer uten å ha noe å prate om.

Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Det som har skjedd nå i kveld er at Ronny Alte er sparket ut av Soldiers of Odin, både som medlem av FB-gruppen og som moderator sammen med to andre, og en som heter Steffen Larsen har tatt over moderatorrollen. Steffen Larsen er medlem av følgende høyreekstreme/nazigrupper på Facebook: Frie Nasjonalister, Frieord, Stopp islamiseringen av Norge, Folkebevegelsen mot innvandring, Norwegian Defence League, Norway Proud og Norge Først - Norway First.
Vis hele sitatet...
Hvis du har rett og dette faktisk blir en gruppe voldelige mannfolk som ikke inkluderer folk pga etnisitet og at politikken deres står i fokus, så burde de så klart stoppes. Men frem til nå så har det jo ikke vært noe annet enn et alternativ til Natteravnen for de som ikke gidder å gå tur med masse 50+ åringer.

SOO fikk jo stort sett positive kommentarer og tilbakemeldinger fra folk i Norge, men blir dette en gruppe der politikk står i fokus så blir det noe helt annet. Religion eller politikk burde aldri ha noe som helst i slike grupperinger å gjøre, så hvis SOO innfører det nå kan politiet gjerne hive de ut fra gatene for min del.

Sitat av Deezire Vis innlegg
De benytter seg av Politiloven bestemmelser om ordenshåndheving, en lov som svært mange uttalelser fra Odins soldater går på tvers av. Natteravnerene har ikke gjort dette, og vil således ikke stå i fare for det. Og da ser vi helt bort fra det ekstremt gode forholdet natteravnernee har bygd opp med Politiet.
Vis hele sitatet...
På hvilken måte har de benyttet seg av politiloven?
Sist endret av Dongerino; 26. februar 2016 kl. 01:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.