Tråd: INFO </anon>
View Single Post
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Dude, jeg har postet growlogs siden i årevis og har aldri blitt tatt via mine handlinger på nettet. Ja man er Anonym med med mindre avslører personlige detaljer selv.

Jeg har aldri hørt om en dom der folk har blitt tatt pga ting de har gjort på nettet. Politiet driver ikke slik, og det er vanskelig å få rettsordrer fra dommere til å få utlevert IP og adresser og dritt pga noe dop og litt planter. Da må du på terror-nivå.


Inntrykket mitt er at flere av disse anon brukerne vet omtrent jack-shit om Internett og teknologien de bruker daglig.
Vis hele sitatet...

Det er godt og høre. PÅ en annen side savnet jeg at ikke anonym funksjonen var i etterkant at den kom. Det siden det føltes mer personlig å snakke med folk bak nickene. Man får jo et slags " personlig" forhold til de fleste gamle travere her inne.

[quote=NoillStress;3881243]Altså, hverken jeg, du, eller noen som helst andre her inne eller ellers rundt om i samfunnet er interessante nok til at politiet ligger å overvåker ett forum litt på siden av samfunnet for å knuse døra di når du sitter å kakker opp en kvarting eller fyrer opp en jonas. Heldigvis



Tja, man kan jo noen ganger lure. Jeg vet politiet har oppsøkt arbeidsplasser og knust dører for noen små "støvkorn" cannabis før. Dette er vel og merke ut på byddene, men det er god grunn til å tro at det finnes den type politi enda.
Sist endret av aldarico; 2. mars 2024 kl. 19:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.