View Single Post
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Sitat av Dr.Gonzo
Hei, Har testa sopp før, men aldrig flein. Har ett par spørsmål (som jeg kanskje egentlig burde vite siden jeg har testa sopp)

1: Hva er det man må spise/drikke hvis du vil minske trippen eller stoppen den helt. Har hørt at det er noe man kan ta for å stoppe trippen. Er dette sant?

2: Har hørt at man ikke skal spise stilken da denne kan inneholde gift stoffer(??) Er dette sant?

3: Husker ikke hvor lenge trippen vare. Kan noen fortelle meg det?

På forhånd takk
Vis hele sitatet...
1.* Jeg vet ikke helt hva du tenker på når du sier spise eller drikke, men diazepam - altså Valium er det som blir gitt av sykehus personell om man sier at man har spist LSD og ikke kommer ned. Diazepam 5 mg intramuskelært.
Jeg har alltid noen tabs av benzo'er liggende når jeg turer uansett. Om det er Diazepam eller noen andre benzoer, så føler jeg en trygget i å vite at de er der - "om" - "hvis" og "men".
Men det var kanskje ikke tabletter du tenkte på?

2.* Jeg har også hørt at man ikke skal spise stilken..
Jeg er ganske usikkker på hva som ligger i det - myte eller ei.
Men jeg kan tippe at spiser man hele stilken - som av og til kommer opp med røtter - så kan man vel få i seg litt jord, noe som i og for seg ikke er bra? Jord bakterier fra stilken kanskje?
Jeg spiser alltid soppen med stilk, river som oftest bort 1/3 av stilken, men det er pga. det som nevnt over, jord.

3.* En tripp kan vare alt fra 3-24 timer.. For min del, finnes det ingen fasitsvar da dette har variert fra gang til gang..
Men hvis du regner med en ca. 6 timer på Flein drønn har du fått det bra.
Dette avhenger litt av mengden man spiser, fersk eller tørket, psilocybin innholdet i soppen, om man spiser mer etter første inntak og jah, i det heletatt - sikkert dagsformen man er i også.
LSD har jeg opplevd å være drønnet i 13-14 timer noen ganger og med Mexican Mushies har jeg opplevd å være "far-out" i over 48 timer (ikke til å anbefalle)

LSD fungerer lengre enn Flein, men Flein kan ofte bli en mye mer intens rus , der LSD legger seg på en rolig flyt etter 1 times """opptur""" (fant ikke det riktige ordet), mens Flein fremdeles får deg til å se ut som ett spørsmålstegn..

Dette er mine erfaringer da. Sikkert andre personer som opplever det anderledes.
Rusen er inviduel, og man opplever aldri den eksakt samme trippen som man gjorde par dager før.