View Single Post
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
I Brugata i dag var det mange som helt åpenlyst viste misnøye med politiet, der de satt i bilen sin og observerte miljøet. De burde passe seg nå ass. Mange er sinte på dem og skulle ikke forundre meg om det blir mindre respekt/tillit eller om det vil bli mer aggressive episoder fra begge sider.

I Brugata i dag var det mange som helt åpenlyst viste misnøye med politiet, der de satt i bilen sin og observerte miljøet. De burde passe seg nå ass. Mange er sinte på dem og skulle ikke forundre meg om det blir mindre respekt/tillit eller om det vil bli mer aggressive episoder fra begge sider.

Og pikken over i’en er seff av justisminister med urent Mehl ikke vil kommentere og at sjefsdåsa ikke reagerer kraftigere. De håper bare det vil gå over og dere vil garantert se flere narkopanikk kronikker, artikler og meninger som er planta Idiotiet for å begrave dette åpenbaret overgrepet som har skjedd her.

Jeg kanke annet enn å si at de har klart det. Jeg pleide å tenke at det var narkosnuten og NNPF som var det største problemet og kanskje er det enda, men etter den saken her så stryker jeg alle over en kam og sier FTP!!!!! Bortsett fra de som faktisk jobber med typ overgrep og voldtekt og sånn. De burde jo fått en del av ressursene narko får.
Sist endret av NodSquad; 27. april 2023 kl. 15:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.