View Single Post
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Jeg har komplekser med KP systemet da jeg ble bannet fra det for 10 år siden for ting som flere i admin teamet har drevet på med i alle år selv etterpå, med andre ord: Gi KP når de føler det passer selv, men uansett.. er vel mer dobbeltmoralen i det eksempelet jeg prøver calle ut.

Diskusjonslinjene som tas av f.eks myoxo som går ned på nesten personangrep blir praiset over en lav sko. Forumeliten består, og folk gjør som meg etterhvert. Bare slutter poste, men det er nok som gutta ofte sier her. Det er nok fordi ferdighetene til å gi verbal grisebank er så høy. Ikke noe annet
Vis hele sitatet...
Det kan nok til tider gå litt hardt for seg, men det er viktig å skille på sak og person. Det er vanskelig å vite hva du mener med "nesten personangrep", men faktiske personangrep skal ikke forekomme hverken hos crew eller andre.

Det kan også være greit å huske på at regelen mot personangrep ikke er en regel som først og fremst er ment å opprettholde god stemning. Et personangrep er usaklig, i den mest relevante betydningen. "Du er en idiot" er ikke et gyldig argument eller en verdifull betraktning, fordi selv om det skulle vært riktig så betyr ikke det at vedkommendes påstander er feil. "Dette er idiotisk" er derimot noe som angår det som helt konkret påstås, og selv om det kan oppleves litt hardt er det vanligvis ikke et regelbrudd.
Sist endret av Provo; 13. april 2021 kl. 10:23.