View Single Post
Sitat av Novice Vis innlegg
Jeg hadde gjort som Mozzie sier, men jeg hadde også sendt søknad som 0040oa sier...
Tar 3 måneder før du får svar alikevel, og du må levere rene prøver i 3 måneder før du kan søke på nytt, da tar det 3 måneder å få svar, også kan du søke igjen etter å ha levert rene prøver i 6 måneder...

På den måten har du altid en søknad i systemet... Kan ta så mye som 12 måneder med rene prøver før du ser lappen igjen, så like greit å søke hver gang du har kjangs, så får du alle muligheter selv om de første er små..
Vis hele sitatet...
Opp til 12 måneder?? Fetteren min ble tatt for å kjøre i påvirket tilstand noen år tilbake. I fjor begynte han på rusprøver og det tok han kun tre måneder før han fikk tilbake lappen. Han jobber i helsesektoren der det er et stort behov for lappen og det va visst med å hjelpe han med å få tilbake lappen ganske fort.

Er ikke det ganske urettferdig at folk som betror seg til psykologen skal bli straffet for noe de ikke har gjort og attpåtil gå på rusprøver i 12 måneder mens andre som har gjort noe straffbart kun trenger å avlegge prøver i 3 måneder...?