View Single Post
Visst du synes nesten alle spill er uinteressant så er det kanskje også et at tegn på at du burde lete etter noe annet å gjør. Ikke tving deg selv til å spille eller å like det. Noe av det beste som har skjedd meg er at den interessen døde helt med årene. Klarer ikke lenger. Foruten om ett par pils, noen runder fifa rocket league, ufc eller andre 2 player spill. De som har adhd har utrolig vanskelig for å gjøre ting som ikke er spesielt interresant eller stimulerende. Så ja, kanskje tiden er inne for å begynne å fylle tiden med noe annet.

Sitat av kastrertHankatt Vis innlegg
Visst du synes nesten alle spill er uinteressant så er det kanskje også et at tegn på at du burde lete etter noe annet å gjør. Ikke tving deg selv til å spille eller å like det. Noe av det beste som har skjedd meg er at den interessen døde helt med årene. Klarer ikke lenger. Foruten om ett par pils med gode kompiser, noen runder fifa rocket league, ufc eller andre 2 player spill. De som har adhd har utrolig vanskelig for å gjøre ting som ikke er spesielt interresant eller stimulerende. Så ja, kanskje tiden er inne for å begynne å fylle tiden med noe annet.
Vis hele sitatet...
Edit

Sitat av kastrertHankatt Vis innlegg
Visst du synes nesten alle spill er uinteressant så er det kanskje også et at tegn på at du burde lete etter noe annet å gjør. Ikke tving deg selv til å spille eller å like det. Noe av det beste som har skjedd meg er at den interessen døde helt med årene. Klarer ikke lenger. Foruten om ett par pils, noen runder fifa rocket league, ufc eller andre 2 player spill. De som har adhd har utrolig vanskelig for å gjøre ting som ikke er spesielt interresant eller stimulerende. Så ja, kanskje tiden er inne for å begynne å fylle tiden med noe annet.



Edit
Vis hele sitatet...
Jesus. Mods?
Sist endret av kastrertHankatt; 2. mars 2023 kl. 19:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.