View Single Post
Sitat av loathsome Vis innlegg
Det kan godt være han referer til f. eks enkelte teknikaliteter som er kravspesifikasjonsmessig riktig. Jeg tror ikke han mener handlingen og/eller ideologiene er korrekt.
Vis hele sitatet...
Helt riktig.

Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Det tror ikke jeg heller, men jeg mener at alle som mener noe som kan tyde på at man er enig i deler av manifestet er forplikta til å forklare seg.
Vis hele sitatet...
Alle her som har lest det vil finne noe dem er enig i og andre ting dem ikke er enig i.
Verden er jo ikke i svart/hvit.

Skulle alle forklart hva dem mener har vi en helvetes diskusjon på gang vi enda ikke er klar for å ta, da følelsene etter en slik hendelse overgår intellektet i en større grad en vanlig.

Det ville heller vært smartere av deg å starte en tråd om tema om en god stund fram i tid når ting har roet seg.

Sitat av zitare Vis innlegg
før noen sletter dette! ta dere tid til og ikke lese men laste dritten han har lest og modifisere det litt. (de med litt pyro bakgrun kan fort orden så det skjer en liten "smell" idet noen prøver og lese rett av manifestet hans) det er igang en motstand mot han (nekter og nevne navn, da det er akkurat det han vil) om og gjøre om litt på manifestet hans, så ingen skal finne den riktige.

OT: unnskyld for div. skrive feil
Vis hele sitatet...
Manipulasjon gir folk spekulasjoner på om de har et poeng, og kan gi eventuelle tilhengere blod på tann.

Demokratiet kan diskutere og kjempe mot det de er imot, ikke sensurere og skjule det. Da går vi for langt, og undertrykkelse er langt farligere enn diskusjon.