View Single Post
Skjønner veldig godt at du er nysgjerrig på MDMA! Fikk min første opplevelse helt tilfeldig da dealeren fortalte meg om hvor fantastisk det var og endte opp med å kjøpe rundt 125mg. Jeg kan dekke litt hvordan dagen derpå osv er, siden det har jeg lest veldig lite om selv.

Vel, siden vi fikk hele MDMAen i en og samme porsjon delte vi den opp i en flaske og delte jevnt mellom oss. Vi var ute i skogen og det begynte å bli mørkt, og teltet var satt opp. Vi hadde aldri vært borti noe som dette, så vi var litt nervøse for hva som skulle skje og noen av oss begynte å foreslå at vi skulle vente til det ble lysere. Dette var i sommer, så det tok ikke lange tiden før det ville lysne, men vi var gira og droppa likevel.

Jeg hadde aldri trodd Emma skulle slå meg så plutselig. Jeg satt å stirret på et tre, uten å merke noe som helst, men plutselig begynte å føle velbehag, en slags følelse om at omgivelsene var gode mot meg. Jeg flytter blikket, og treet henger igjen hele veien bortover. Reaksjonen min var "whaa! :O" og begynte å se på alt mulig rart fordi alt hang og hakket så fælt akkurat som en filmeffekt. De andre hadde allerede begynt å føle det, og etter veldig kort tid fikk jeg en forferdelig følelse av hvordan dette kom til å gå rett til helvete. En enorm redsel for alt. Jeg ble sittende der, stirre på himmelen og tenkte at døden var rimelig nær. De andre var redde og, de reiste seg opp, begynte å gå engstelig rundt og fortelle hvor engstelige de var, mens noen forsøkte å roe hverandre ned. Jeg tenkte at jo mindre jeg sier, jo mindre engstelige vil de andre bli, så jeg holdt kjeft, men sa jeg følte det rimelig greit.

Etter ca 10 minutter forsvant alt som het redsel. Vi lå og koste med hverandre i 3-4 timer etterpå og det er den beste følelsen jeg noensinne har opplevd. Anbefales hehe Tok en ny MDMA dose som var litt mindre ca 1,5mnd senere, den var svakere og vi var inne denne gangen. Det å danse til musikk var utrolig behagelig, og etter vi hadde badet i ca 20 min og kommet ned igjen til de andre viste det seg at vi hadde badet i halvannen time, hehe. Ikke like digg denne gangen, men det var helt klart digg. Røykte hasj på nedturen. Enten røykte vi for mye eller så var det nedturen, men det kommer jeg ikke til å gjøre om igjen. Føltes som om hodet mitt var en grøt. Har røyka en del før og aldri kjent noe lignende. Alt jeg sa ga gjenklang i hodet mitt, og latter og skarpe lyder hadde ekko lenge etterpå. Kunne stå å se på en gjenstand i noe som føltes som 1 minutt men ble fort 10 minutter. Høres kanskje morro ut, sikkert noen andre som takler det, men personlig var det veldig ubehagelig.

Takk for meg!

Husk å ikke ta MDMA for ofte, gjør meg rimelig nedfor dagen etterpå og føler meg rar noen dager i ettertid.

Takk for oppmerksomheten hvis du gadd å lese hele :P