View Single Post
Da kan jeg rapportere tilbake at trippen ble gjennomført lørdag kveld og at jeg startet med 0,1 klokken halv 11 og tok deretter 0,1 til halv 12 før vi dro ut på byen.

Da jeg kom ut av taxien sammen med min bror og noen venner, kjente jeg at øynene mine åpnet seg på en måte de aldri har åpnet seg før, jeg plutselig la merke til jenter som smilte til meg og folk var generelt veldig hyggelige. Dette resulterte i at jeg bare åpnet meg mer og mer, smilte til folk, hilste og hadde en generell flyt i kroppen som jeg aldri har lagt merke til jeg ante faktisk ikke at jeg var så god til å danse da jeg sto på dansegulvet med en kompis og vi var omringet av en flokk med good-looking girls mye tyggis gikk i munnen og det ble den beste byturen jeg noen gang har opplevd. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å gå ut på byen med alkohol lenger, og forstår meget godt at dette er ett stoff man skal ha stor respekt for. Da klokken nærmet seg 3 kjente jeg det forlot kroppen på en veldig avslappende måte, jeg ble mer nølende på å snakke med alt og alle igjen. Men jeg endte opp på nachspiel med ett par venner, der jeg ble bare liggende og smile over den gode opplevelsen jeg hadde hatt
Jeg sitter her i dag med en følelse av terapi, sosiale barrierer som har blitt smålig brutt ned og en følelse av generell velvære. Dette er noe jeg skal gjøre igjen, men det blir en god stund til!
Jeg må trolig være en av de som har hatt en av de beste førstegangsopplevelsene med molly og jeg vil gjerne takke alle som har gitt meg god veiledning i forkant!
Sist endret av Discipline91; 29. november 2015 kl. 21:46.