View Single Post
Kan ikke sammenlignes med hasj i det hele tatt nei. Slik som effektene av alkohol og hasj er totalt forskjellige.

Jeg leste noen som sammenlignet selve følelsen av rusen med den følelsen man får når man finner igjen husnøklene etter å ha stresa med å finne de, bare at den følelsen varer i 4-5 timer. Som mange over sier er det veldig veldig vanlig å bli engstelig på oppturen, da legger jeg meg ned i en seng i 10min, og når godfølelsen slår til har man bare lyst til å føle det slik livet ut.

Man føler seg overraskende klar i tankegangen, men man greier faktisk ikke tenke negativt om noe eller noen. Et hav av kjærlighet til alt som finnes. Kan ligge å sprelle halvnaken i senga av rein eufori, for alt føles helt sinnsykt digg ut. Får man noen til å stryke seg over ryggen med henda er det som en varm orgasme som brer seg nedover ryggen.

Det er en helt fantastisk rus, men det er absolutt ikke noe man kan ta ofte. Jeg tar supplementer hver gang for å minske de potensielle skadene, og som visstnok gjør nedturen litt lettere. Ved ansvarlig bruk skal ikke MDMA være ekstremt farlig, men man burde absolutt lese seg opp på hva man skal, og hva man ikke skal gjøre.

Skal selv ture om en ukes tid, og jeg kjenner sommerfugler i magen i det jeg skriver dette.