View Single Post
Jeg tror man kunne klart å holde f eks Nettby under kontroll med seriøse bakmenn. Når Hjelp svarer meg i en sur tone når jeg stiller noen helt normale spørsmål, så er det noe som er utrolig galt et sted. Og det er mange som lufter ideen på forumer der om å dele nettby i to, en for de yngste og en for de eldre. Men det skjer jo ikke noe.. Hadde man på forhånd tenkt at "dette kan bli stort!" og delt i to allerede ved starten, så ville nok Nettby vært mye triveligere.

Forumer har jeg også stort sett gitt opp, for det er altfor mange "nettbøller" der også. IRC kan jeg jo komme i kontakt med "hvem som helst" på, og da foretrekker jeg heller en profil med et bilde og litt info.. så vet jeg ihvertfall alder og kort om en person med en gang.

Glemte å nevne i stad at jeg har også prøvd Aktivitetsvenner.no og finnenvenn.no og ingen av disse sidene virket så veldig bra


Jeg sliter med å komme inn på arbeidsmarkedet pga manglende erfaring, men jeg får jo ikke mer av at ingen vil ansette folk uten erfaring... har fått meg sommerjobb men det er i et "voksenmiljø" etter som jeg forstår det... så til jeg faktisk får meg en jobb i et mer ungt miljø så må jeg nesten finne på noe annet.

Har ikke hørt så mye om noen aktiviteter her for "unge voksne", men jeg kan jo alltids google litt på det. Nå er det jo vår og jeg vil jo gjerne utendørs.. vært -10 mye av vinteren her og da er man jo ikke akkurat noen utendørsperson heller..

Er ikke match.com betaltjeneste? Hvis ikke kan jeg jo se der

Og jeg har uansett sluttet å se på siste besøkende etter at jeg lagde meg en ny profil på Nettby, for jeg regner med at drittungene finner meg etterhvert likevel. Vanskelig å ta kontakt med andre også, det er altfor få som faktisk skriver om seg selv på f eks Nettby. Stort sett klipp-og-lim med dikt, bilder og annet piss som ikke forteller stort om en person..
Sist endret av Lille My; 20. april 2008 kl. 15:54.