View Single Post
Sitat av Klepto Vis innlegg
Akkurat dèt har gått rett vest.
Har siden 12-13 års alderen vært veldig interessert i rusmidler og bevissthetsendrende substanser generelt, og tanken om at jeg en gang kom til å prøve diverse psykedelika har vel vært der siden jeg var 14, men planen var å vente til jeg var i hvert fall 20. Røyka første gang som 16-åring. Starta med helgerøyk, og hadde som mange andre planer om å holde det til en helgeting, da det er den eneste sunne måten å bruke cannabis på (imo).. Klarte å opprettholde dette de første månedene, men så har det sakte men sikkert eskalert til å bli et par trekk både tre, fire og fem dager i uka, alt etter hva jeg har økonomi til. Mtp min kraftige interesse for rusmidler lå vel kanskje dette litt i kortene.

Har nå røyka en god stund. Har også prøvd mdma en håndfull ganger og fått et realt slap in the face når det kommer til å ta det litt for ofte. Prøvd sopp to ganger, første gang var en kombinasjon av masse weed, cubensis-sopp og mdma. Herlig natt. Andre sopptur skjedde nylig, denne gangen fleinsopp. Herfra skal jeg ha en pause fra alt annet enn cannabis frem til sommeren, minst.

Hvor sunt dette faktisk er prøver jeg å rasjonere meg frem til selv, det eneste som er sikkert er at det blir lenge til neste trip. Cannabisbruken føler jeg også at jeg bør ta meg i nakkeskinnet på snart, og mdma har jeg lagt på hylla på ubestemt tid fordi jeg mener jeg har brukt opp 'kvota' mi for et par år fremover, i forhold til hva jeg mener er akseptabel bruk av mdma. Nedturen har jeg også gått så utrolig lei av at jeg ikke hadde tatt imot om jeg fikk det gratis engang.
Jeg blir nok nødt til å ta meg en lengre pause fra alt, inkludert alkohol, i nærmeste fremtid. Vil helst slippe å ende opp som en rusjagende junkie. Jeg ser helst at jeg på et eller annet tidspunkt kan komme meg tilbake til å bruke cannabis som en helgeting igjen.. Med litt disiplin klarer jeg vel det
Vis hele sitatet...
Hva var det som gjorde at du fikk nok av tripping? Hva skjedde under fleinturen?