View Single Post
Sitat av SmokeTheHerb Vis innlegg
What? Syns du virkelig vi burde ta inn fler innvandrere? Vi har allerede nok av mangfold, kulturelle impulser og "arbeidskraft" som sitter på ræva å tygger khat hele dagen. Tror neppe det blir noe bedre av å ta imot enda fler, som nevnt så kan det ende med at vi mister helt kontrollen over landet vårt. Hvis du tar turen mot Oslo Sentrum så er jaggu 7 av 10 (etter mine observasjoner) som vandrer langs gatene innvandrere.

Jeg er langt ifra noen rasist og har selv mange utenlandske venner, men nå mener jeg vi burde stenge porten. Se på alle landene med større innflytelse som f.eks Tyskland, Italia osv. som får alle med høyest utdanning fra de minst krigs/fattigdoms-herjede landene mens, ikke for å virke nedlatende men, all "dritten" de store landene ikke vil ha blir dyttet oppover mot oss.

Vi har gjort det vi kan, og det er på tide å bli kvitt naiviteten og innse at vi ikke kan redde hele verden.

peace
Vis hele sitatet...
Italia og Tyskland får ikke alle med høyest utdanning, det er utrolig mange i Italia som er på lik linje som disse utlendingene du henvender deg til her i Norge, og de får in båt etter båt med mangfold, selv om de ikke har plass.

Men uansett, ja, jeg mener at Norge enkelt kan ta in flere. Vi har ikke nok av mangfold og kulturelle impulser. Det er veldig lett å fokusere på "storbyene" Norge har, men resten av Norge trenger folk, som i retur betyr arbeidskraft og arbeidsskapere. Og helt seriøst, Oslo er en dårlig vits i forrhold til det Oslo burde være i størrelse.

Om befolkningen er Norsk eller ikke har ingenting å si. Tvært imot synes jeg at utlendinger flest er mye hyggeligere en norske folk.

Sitat av technot
ikke stemmer det andre pisser du sier heller. tyskland og italia har mye større problemer med innvandrer ghetto'er og arbeidsløshet enn norge noensinne har hatt...
Vis hele sitatet...
Sant!
Sist endret av Professor Chaos; 8. november 2010 kl. 17:48.