View Single Post
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
573
Ok, dere er 14 år, enda en del yngre enn meg = mindre livserfaring. Dere har null peiling på regnskap, ulike markedsføringsmetoder, hvordan drive en nettbutikk. Språket ditt (basert på postene dine her) er alt for lavmål til at noen i det hele tatt vil anse butikken deres som seriøs.

Noe av dette er allerede nevnt sikkert, men føler bare for å nevne det jeg tenker om nettsiden:
  • Domenet. Dette vil ikke nå høyt på Google-resultater og er ikke huskbart. Dårlig!
  • At dere skriver at dere er unge gjør at dere mister kunder. Dropp det, dog. så vil det tale for seg selv uansett.
  • Logoen. Hva representerer rundingen? Sier meg ingenting iaff.
  • Navnet: Sandefjord iPhone Tilbehør > Er det kun for de som bor i Sandefjord? Tilbehør, selger dere ikke kun deksel?
  • E-mailadressen: "sandefjordiphone@gmail.com" - Trekker ned nettsiden så alt for mye.
  • Forretningsplan, om dere, betingelser, frakt og retur? Jeg finner ingen av disse sidene på butikken.
  • Nettsiden i seg selv ser ut som en nettside som driver med salg av fake Canada Goose. Ikke noe særegnet, altså.

Helhetsinntrykket jeg sitter igjen med er at jeg aldri, og tro meg: aldri vil komme til å kjøpe fra denne nettbutikken. Det hele minner meg om noen kompiser sitt UB-prosjekt for noen år tilbake, - eneste forskjellen er at de fikk ståkarakter, noe dere ikke ville gjort

God natt u2, klokken er halv tolv