View Single Post
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Relevant Vis innlegg
Det skremmende er hvor aktuelt dette er nå om dagen, og hvor spredte meninger folk har rundt det.
Vis hele sitatet...
Tenker du da på at folk skal få patruljere i gatene, eller på innvandringsdebatten?

Jeg blir aldri noensinne å røre meg nært innvandringsdebatten, og jeg bryr meg ekstremt lite om den og har verken noen personlig mening om den. Jeg driter langveis i om Norge tar inn 100 tusen innvandrere, og jeg driter langveis i om de kaster ut 100 tusen innvandrere. Jeg stoler på at staten finner ut hva som er best akkurat der, jeg syns den diskusjonen er uinteressant.

Det eneste jeg har diskutert i denne tråden er hvorfor visse mennesker ikke skal få gå tur når natteravnen får lov til det, og hva forskjellen på "turene" deres egentlig er. Hvis noen har oppfattet meg som rasist eller "på lag" med SOO så har de ihvertfall misforstått meg totalt. Jeg syns bare folk skal få lov å gå tur selv om de har felles interesser og alle er snill og grei.

EDIT: Spørsmålet mitt var altså: mener du de spredte meningene rundt innvandringsdebatten og lignende? Eller mener du meningene rundt at folk skal gå tur, som er det eneste jeg har diskutert?
Sist endret av Dongerino; 29. mars 2016 kl. 21:55.