View Single Post
Snøscooter er utrolig gøy! Og det gjør ikke mye skade på naturen idag, de fleste dyrene jeg møter når jeg kjører er som regel ikke redd scooteren i det hele tatt. De aller fleste steder så vil man ikke se forskjellen mellom område der det er kjørt scooter å ikke. De fleste som er imot scooter har ingen erfaring med det, de fleste skigåere bør være glade for scootere, er ikke like gøy å gå ski i 1-2meter sne.

Sitat av fjellheim Vis innlegg
Ser jo for meg at kommunen selv kan bestemme scootertrafikken selv, og det er noe som kanskje er realistisk.

Om støy er den eneste konsekvensen av ei scooterløype så er det ikke så ille, er det vel ?
Vis hele sitatet...
At kommunene bør få styre er noe jeg synes bør skje raskt! Da vil løypenettet bli lagt opp mye bedre

Sitat av Bombasa Vis innlegg
Gøy, den ser jeg, men å oppleve naturen på en snøscooter? ...meh.

Skulle jeg personlig ut på tur for å se på moder natur, så setter jeg meg ikke på en bråkete maskin og raser avsted! Da spenner jeg heller et par ski på bena og rusler avsted!
Vis hele sitatet...
Tipper du aldri har rørt en snescooter..

For oss i Finnmark så er snescooterkjøring like viktig som mopedkjøring for Oslo-ungdom, eller båt for de som har det. Det er en frihetsfølelse å kjøre scooter
Sist endret av Vod0; 7. mars 2013 kl. 08:37.