View Single Post
kjedelig streiting
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Jeg lurer på hvor mange nye politihatere man har skapt ved å arrestere tusen tilfeldige demonstranter? Er det større eller mindre sannsynlighet at det overveldende flertallet som oppførte seg vil kaste stein mot politiet neste gang?


(Det samme spørsmålet bør forøvrig staten Israel spørre seg, men det er annen diskusjon.)
Vis hele sitatet...
Jeg lurer på hvor mange folk som hater Somaliere, som Somalierne selv har skaffet seg ved å drive å voldta folk nede i Oslo Sentrum jeg...

Er kjipt at dette har skjedd da folk skal ha lov til å bruke ytringsfriheten sin. Men det er også passe dumt av demonstrantene å bli med på noe sånt. Når det er så mange demonstranter i en by som København så vet man at det blir umulig for politiet å drive med vanlig prosedyre.

Jeg må også le litt av disse demonstrantene. Hvorfor faen må de reise til København for å demonstrere? Statslederne har for det første ikke ankommet, og de ville uansett ikke hørt mer på demonstrantene enn om de demonstrerte hjemme i hvert sitt land. '

Og hvis de skal demonstrere for klimaet, hvorfor faen reise helt til København da? Med kjøretøy som faktisk forurenser? Så en buss med demonstranter som hadde blitt nektet inngang til landet da den var for gammel å forurensa for mye. Litt ironisk må jeg si.

Og hva med å faktisk sammarbeide med politiet når de prøver å oppløse en demonstrasjon? De gjør det faktisk ikke for moroskyld, men heller fordi dem ser det kommer ut av kontroll. Demonstrantene kunne også vist de var for en fredelig demonstrasjon, og hjulpet med å fjerne de helvetes yrkesdemonstrantene som kun er ute etter bråk. Forslår faktisk at vi bør ha en demo mot slike parasitter som lillevolden og liknende.
Sist endret av legalize_it; 14. desember 2009 kl. 03:53.