View Single Post
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av Wolfe707 Vis innlegg
Hahhah! Cred for at du greide å lese gjennom den mølja der med ADHD Og tusen takk for skrytet!

Er helt enig i det siste du skriver. Hadde jeg vært leseren ville jeg nok tenkt akkurat det samme. Men jeg hadde gledet meg sånn til å prøve flein, og tok det såpass seriøst at jeg tenkte kun på å være en positiv faktor for de andre. Thor, som var litt mer chill i måten han møtte soppen på, irriterte seg mektig over Loke
Vis hele sitatet...
Ja, du klarte kanskje å distansere deg såppas fra han at du bare "aksepterte" det momentet i turen deres, og fortsatte med ditt. Gud vet, men jeg hadde mest sannsynig både bad-tripet på han og meg selv. så litt av en viljestyrke det der ; )

Dessuten, du som skal ha kreedsen pga det skal mye til å skrive noe som er så fengende. hehe!

Men jeg har absolutt lyst til å prøve noe psykadellisk, men vet ikke om jeg tåler det, Prøvde noe JWH-018 og det tålte jeg IKKE! Tror dog jeg overdoserte, og er veldig kjent med cannabis. Såe jeg lurte på om du kunne utdype litt mere av din mentale" styrke" fordi du hadde andre personlige faktorer jeg kjente meg igjen i Ja, ble veldig OT nå, men ADHD shiten gjør meg mere en midddels impulsiv xD

Noen fremtidige planer om andre psykadelliske ting?
Sist endret av CHillZoNE; 3. februar 2012 kl. 21:41.