View Single Post
jeg har også diagnosen schizo, og jeg kjenner jeg ler når jeg leser hva normale folk tror.

tankene slutter ikke, og vist du ikke takler dem edrulig så er rus eneste veien og gå ( jeg har selv valgt rus )

den ene tingen som har hjulpet meg littegran ( uttenom rus ) er at jeg aksepterte at livet ikke er rettferdig.
noen får diabetes og blir blind og må ta amputasjoner , noen får aids !
det og tro at alle kan hjelpes på samme måte er naivt !

men on topic : vis du har funnet en rus som passer deg så er det vel bare og forsette ?
når du har denne sykdommen handler det om og få mest ut av dagene .spør du meg.
det kan jo hende nårsomhelst at du tar selvmord.
selv digger jeg måtten cannabis gjør det mulig og leke med tankene, jeg blir også uvell av cannabis nesten som en svimmelhet og følelsen av at hjernen tømmes av energi, men jeg digger at hjernen beskjemper cannabissen slik at den ikke kan spinne ting i hodet iværtfall 2 minutter etter et trekk ! =)
den eneste rusen som noen gang har gitt meg mer en 2 minutter med frihet er mdma, prøv mdma det er helt fantastik, tankenene slutter og du har en ekstrem følelse av lykke ! i ca 5timer

og dø av skrumplever i en alder av 40 høres bedre ut en og dø som en tvangsinlagt søppel pose etter 50 år med stirring i vegggen . iværtfall når du må slite med shcizo !

men vis du er feildiagnosert ( 80% av tilfellene vil jeg si ) så er det eneste du trenger og gjøre er og glemme det !
test deg selv, sitt en dag og stirr i vegen mens du skriver ned tankene dine engang i timen. dagen etter på når du leser arket burde det være meget åpenlyst hva som feiler deg og hva du kan da bestemme deg for hva du skal gjøre.

jeg føler med deg, jeg hadde gjort det enkelt og tatt selvmord vis jeg var modig nok men pytt pytt, lidelse blir til nyttelse etter en 20år. dette merker du nok


og bare for min egen del : dette her er mine tanker, ikke gjør som jeg sier vis du vet om en annen vei ! jeg har fulgt mine egne instinkter og føler jeg har fått mer ut av dette miserable livet enn vis jeg skulle hørt på de overglorifiserte teraputene !.
de bare sitter der og siterer fra hva de leste på wikipedia dagen før.. bulllllshittt !

lykke til !