View Single Post
Sitat av Sjølvaste Vis innlegg
Du snakker stadig om politikerene (som forøvrig ikke har noe med dette å gjøre) som om de skulle ha en skjult agenda.
Vis hele sitatet...
jaha...få se...aldri har nevnt noen politiker her på forumet

du bare finner på ting for å kunne svartmale meg

men hva skal man gjøre...

Sitat av ganesh Vis innlegg
Har vært ett år på psykriatrisk og når jeg sier at jeg føler at folk kan se rett gjennom meg, skriver de i rapporten at han tror folk kan se gjennom klærne sine og at han er naken. .
Vis hele sitatet...
yep,slik er typisk...

litt på samme måte som de kalte breivik schitzo fordi han "så innsekter overalt"og media senere tok bilder av hundevis av døde fluer i møkkahuset han leide

man må ikke si en dritt til slike folk...alt blir gæærnt

man må ikke si en dritt til slike folk...alt blir gærnt

oppfordrer INGEN til å få hjelp av dps i Norge,med mindre det er så ille at du risikerer selvmord,ser rosa elefanter o.l

man får bare problemer av det,jeg har erfaring fra det selv...ville sjekke om jeg hadde adhd pga konsentrasjonsvansker,endte opp med en masse annet helvete istedet...og helsevesenet kommer for alltid til å bruke dette mot deg når sjukehuset ser du har vært der,da er plutselig ikke ditt ord noe verdt lenger..i andre helselidelser..det er nesten det verste syntes jeg,å vite at du aldri kommer til å bli trodd igjen,opplevde det også et par ganger siden....

for mitt vedkommende må jeg flytte til sverige for å kunne begynne med blanke ark og vite at jeg blir trodd i helsevesenet igjen,etter jeg var så dum å regga meg hos dps for adhd sjekk
Sist endret av alanapoli; 12. april 2013 kl. 11:25.