View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
1,5 molly er beskrivende nok til å vite
at han i værste fall har tatt MYE.

Det er forøvrig veldig teit og trist at 1 stk Molly er farlig høyt dosert. En 1 stk Molly burde være 1 stk "safe" dose. men de av oss her inne som skal svare til folk som trenger umiddelbar hjelp har jo åpenlyst peiling på dette, som du selv også bekrefter basert på dosene du har spekulert.


Men igjen.... Det eneste jeg reagerte på var et svakt forsøk på komedie... En holdning jeg ikke synes er nødvendig i tråder der liv kan være på spill. Det var alt. "1,5 molly er nokså u presist. Har du blitt fortalt hvor mye virkestoff det er i hver pille?", er det jeg prøver å peke til bør være etikette her.
Vis hele sitatet...
Det er ikke en pekepinn i det hele tatt, men enig i at det BURDE vært naturlig å anta at pillene er dosert på ett mer normalt nivå. Men når doseringen svinger så veldig betyr det ingenting og det må man faktisk ta høyde for når man snubler rundt på dette bruket.

Også vil jeg også ha sagt; Hvis du ikke klarer å takle humor i et trist øyeblikk har du tapt i livet.

Hvis du kan lære deg å bruke humor selv i de mørkeste øyeblikkene så blir verden et mye bedre sted med engang