View Single Post
Jeg vil komme med denne hypotesen, nåværende nFF er grovt sett delt opp i tre deler; a) de litt eldre som poster seriøse innlegg og har masse kunnskap om det de skriver, b) de litt yngre som legger ut relativt seriøse innlegg og har også goddel viten om det de driver med - spes data og UE til eksempel. Siste har vi c) de litt yngre som er langt ifra like seriøse som de to andre over og trolling er noe forekommer desverre avogpå blandt disse...
Jeg har ikke vært noe lang tid på forumet i det hele tatt, men vil si at jeg har observert akkurat dèt.

Vil si også at enkelte ganger er moderator altfor streng med seriøse tilsvar og så da slette innlegg, men at enkelte brukere får trolle fritt....

Ut ifra tidligere tråder/poster (før 08 ca), så virker det ja som om nFF var mere 'voksent' før.

Kp-funksjonen; tja den har virkelig sin funksjon, men jeg vil si at MANGE har alt for mange kp-er, mulig to.m inkl. meg selv, det er altfor lett å misbruke denne funksjonen!!

Til sist; har ikke rapportert innlegg pga av frykt for rabalder av p.m.'er til og fra moderator og meg og den aktuelle brukeren. Brukes det/hender rapportering rett ofte eller??