Tråd: No name weed
View Single Post
Sitat av cold Z Vis innlegg
At dealeren vet hva han selger er jo ett bra uttrykk på at det er bra veldig ofte. 80% av weed/hasj i Norge er smugla og det meste er fra marocco. Da er det lys og mørj maroc og jødestjerne som er mest normalt. dog (første gang jeg bruker dog), i senere tid har de begynt å lage andre "spesielle" typer i Marocco, men alt enderi ikke opp i Norge. Det finnes mange "legendariske" strains som white widow, bubba kush, OD kush osv og de "ekte" er vanskelig å få has på. Det meste er etterligninger som blir kalt det samme og de kommer i frø-form. Mer spesifikke strains kommer ofte fra Nederland da der dyrkes det under lys og der er det er annet marked for cannabis og narkotika generelt.
Vis hele sitatet...
dette er jeg abselut ikke enig i. jo kulere navn weeden har desto dårligere er dwn stortsett, å jøde stjerna har jeg ikke sett på noen år nå, men stempler er heler ikke noe kvalitets tegn hvemsomhelst kan stemple plata med hva somhelst.
personelig så har jeg ikke noe problem med å skille god røyk fra dårlig røyk. å hva mener du med at de kommer i frø-form? skjønner ikke hva du mener frø i weeden eller at folk kjøper frø å dyrker selv?.