View Single Post
Sitat av sniper1986 Vis innlegg
Godt skrevet! Men hvis ikke jeg missforstår så dreide vel din historie seg om et veddemål mellom deg og din venn? Altså at det var han som betalte deg pengene og dama var lykkelig uvitende om at du fikk "betalt" for å ligge med henne?
Vis hele sitatet...
Helt korrekt! Situasjonen er ikke den samme. Men kjernen i trådstarters bekymring mener jeg kan relateres til min erfaring. Det jeg forsøkte å belyse er de følelsesmessige ettervirkningene som kan oppstå når penger er motivasjon for sex. Enten betalingen kommer fra den du skal ha sex med eller andre.
Jeg mener at motivasjon for sex bør være "godhjerta" følelser. Enten i form av løøv, opphisselse, eller egopåfyll, og IKKE grådighet.

Sitat av sniper1986 Vis innlegg
Med tanke på at summen bare var 200 så regner jeg med at du gjorde det mest for moro skyld enn for pengene sin del?
Vis hele sitatet...
Hehe.. Jeg tror jeg gjorde det litt for begge deler. I den perioden levde jeg på folkehøgskolestipend fra lånekassen som ga meg 200 kroner dagen, så 200 kroner ekstra kunne brukes på mye morro. I tillegg syntes jeg tanken på å få betalt for sex var spennende og jeg levde ved livsmottoet at alle erfaringer er gode erfaringer. Jeg har nå lært å tenke et snev mer på konsekvenser av handlinger, også når jeg drikker