Tråd: MDMA og angst
View Single Post
Sitat av Chocolope Vis innlegg
Selv om du finner noe "faglitteratur" som støtter dit syn så betyr det vel ikke at det er enstemnig vedtatt og den fulle og hele sannhet?
Vis hele sitatet...
Selv om du har en viss type "erfaring" så betyr det vel ikke at det er enstemnig vedtatt og den fulle og hele sannhet? Nei, overhodet ikke, det er kun en side av saken.

Enten så liker du å irritere folk ved å poste masse svada, eller så evner du virkelig ikke å se flere sider ved en sak enn den du personlig har erfart.

Jeg ble påkjørt av en bil mens jeg syklet altfor fort nedover en gate en gang, men jeg tror ikke at alle andre som sykler nedover gaten skal bli påkjørt av en bil bare fordi det skjedde med meg.

Du har kanskje en jævlig kjip erfaring med bruk av MDMA akkurat som jeg har en jævlig kjip erfaring med den sykkelturen, men dette er ditt og mitt tilfelle, ikke alle andres. Det kan umulig være så vanskelig å forstå?

Og som jeg sa tidligere så er faglitteraturen nøytral. Du kan ikke diskutere med den, du kan ikke være uenig eller enig med den, fakta er fakta og tar ingen sitt standpunkt i en sak. Det eneste den gjør er å presentere saken slik den er, basert på observasjoner gjort på forhånd. Mitt synspunkt på MDMA som et potensielt terapeutisk verktøy er basert på denne litteraturen som jeg har prøvd å henvise deg til, and for the record så er jeg også under samme oppfatning gjennom personlig erfaring med stoffet.
Sist endret av Sky; 20. desember 2009 kl. 13:54.