View Single Post
Hei Rullegardin!

Har nettopp lest hele tråden din og tror jeg slenger meg på her fremover som støtte, er kanskje ikke den flinkeste på og gi ros men skal gjøre mitt beste! Du sier selv at støtte fra Freak's her på forumet holder deg oppegående og jeg kjenner til følelsen ved å ha folk som støtter deg når man slutter med dop gjør situasjonen enklere.

Har ikke drevet noe mye med opiater at jeg har blitt avhengig men kan si at jeg kjenner til den fantastiske, men farlige rusen. (Codaxol/Tramadol/paralgin forte - for de som lurer) Sleit med Amfetamin avhengighet for en periode tilbake og kan si at det er noe av det verste jeg har vært gjennom, var så ille ei uke at jeg ikke skjønte hva meningen med å leve var.

Det som hjalp meg ut av avhengigheten var støtte fra andre mennesker, frisk luft med musikk på ørene og bare være oppmerksom på ting rundt deg og virkelig være fokusert på å slutte! Finn en hobby eller noe som holder deg opptatt, gjenopprett din vanlige hverdag istedenfor og sitte hjemme å deppe. Trenger du en anonym person som oppfølger deg på dine betingelser som er helt gratis, så kan du prøve RUStelefonen på 08588. De er oppe fra klokken 14-17 alle dager og jeg har selv ringt dem i harde perioder.

Stå på, du var kjempe flink i starten av tråden når du faktisk klarte å slutte! Uheldigvis gikk ting skeivt men jeg har troen på at du klarer og slutte igjen og du er jo allerede på dag 29! Det viktigste nå er at du ikke sprekker igjen, husk at vi alle her heier på deg og ønsker kun ditt beste!

Lykke til
Sist endret av RandomNykter; 5. mai 2014 kl. 18:47.