View Single Post
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
317
Jeg kan starte med at det var en sketchy lånekassebil som var lånt ifra Oslo, så hadde de kjørt helt til en ganske liten plass i område der jeg bor på vestlandet med en bobil som følgebil (fordi det er masse turister her som parkerer bobilen sin). Dette var på kvelden og mørkt ute, også sitter de i bilen veldig lenge og følger med litt. Etterhvert kom de ute av bilen i kjeledresser og store hetter som dekker så si hele ansiktet, de begynte og sette sammen en veldig stor drone, da de satte den sammen så satte de den på den store åkeren som er der, satt seg og ventet i bilen i 10 min ca så begynte dronen og fly og alle satt seg bak i kassebilen.

Da jeg dro til dem og spurte hva de driver på med så latet de som at de ikke hadde sett noe drone og de er turister som overnatter der. De virker super sketchy og prater veldig gebråkent engelsk så de høres litt russisk ut.

Og om noen skal ta bilder med dronen der da det er blekk mørkt ute så blir det iallefall ikke noe klart bilde. Jeg tror det er noe sketchy spion opplegg. Men jeg er ikke sikker, kanskje jeg bare overtenker litt.