View Single Post
Sitat av Lilleulv93 Vis innlegg
Det jeg kan si er at jeg har alternative tanker om verden. Mange av mine tanker klarer ikke folk ellers å akseptere. En av disse er at jeg ser ikke på det som nødvendig å holde kontakt med mine foreldre BARE for at de er mine foreldre.
Hvis du møter et menneske som bringer med seg mye negativitet inn i ditt liv og vil på lang sikt gjøre deg direkte deprimert.. Vil du ha dette mennesket rundt deg?
Vis hele sitatet...
Grunnen til at du burde holde kontakt med foreldrene dine er at de alltid kommer til å være der. Kjærester byttes ut, venner byttes og glir fra hverandre.. familien er der om 20 år også.

Selvfølgelig kan det gjøre godt å komme vekk fra dem og selvfølgelig kan du ha rett i at livet ditt blir bedre uten dem... men det er fortsatt en god ide å ikke være så drama-queen at du brenner alle broer.


(.. og alle som mener han skal være takknemlig for alt foreldrene har gjort og betalt for.. vel, det var dems besluting.... og at de elsker han er ikke nødvendigvis et tegn på at han burde ha dem i livet sitt. De kan fortsatt skade)