View Single Post
Jeg har erfaring med mennesker med et multiplum av psykiske lidelser + psykedelika. Lidelsene er mer eller mindre borte hos de fleste, men det krever at det er det man bruker stoffene til, ikke at man skal sitte og underholdes av, og at man utfører det med respekt.

Eksempler er enorm angst, paranoia, OCD, mindreverdighetskomplekser, vrangforestillinger, and the list goes on. Bare husk det at de som begir seg ut på dette og ikke får det til, feiler som regel miserabelt hardt og blir sykere. Her trenger man erfarne og gode mennesker rundt seg som man kan bruke som holdepunkt og feedback... Psykedelika fungerer som trigger for problemene, og da må man behandle dem eller lide igjennom dem med de ekstra egenskapene man får i den psykedeliske tilstanden.

Du kan gjerne ende opp med å komme til roten av OCD-en din som folk foreslår her. Det at du fungerer bra med medisiner innabords er ikke en indikasjon på at du egentlig fungerer... Seroquel + sopp vil gi deg helvete, med syre tror jeg det kombinerer litt bra, men jeg ville trappet av medisinene og forberedt meg på å face problemene mine var jeg deg, og videre så kan du følge psytrip sitt råd