View Single Post
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Trådstarter Donor
Dopapir går det fort en del av. Jeg driter flere ganger daglig, tørker meg på luren, snyter meg, katta bruker litt, dama bruker noe og gjester bruker noe. Jeg har også godt med smør på brødskiva, og jeg betaler gledelig 20 kroner i uka for at skivene skal gli ned. Om dere skal pirke på detaljene, kan dere heller kritisere nikotinforbruket mitt.

Sitat av The_WEB_KILLER Vis innlegg
Er ikke noe problem å mekke middag til to for halve prisen av det du har satt opp.
Da sparer du rundt 50,- dagen. eller ca 1500 imnd. slå litt av og si 1000,- spart i mnd da har du litt ekstra til mat ved spesielle anledninger eller bare helge kos.
Og hvilken katt er det du har som spiser våt fôr for bare 30,- i uka?
der ville det også ha lønt seg å gått over til tørr for.

Og kaffen, hvordan får du til å drikke rundt 100-200 g kaffe for dagen?
(regnet ut fra Frile kaffe)
Vis hele sitatet...
100 kroner er det vi har satt som maks utgift til en middag. Idag åt vi middag for godt under halve beløpet. Jeg driver og leser kundekataloger på jakt etter gode tilbud. Idag kjøpte jeg 5kg kyllinglår for 99 kroner på Rema. Det blir ti middager, det.
Katta får kanskje 1/3 av en boks våtfôr daglig. Vi bruker våtfôr som belønning for god oppførsel. Vi har en stor sekk med tørrfôr vi kjøpte for flere måneder siden.

Takk for oppmerksomheten uansett!