View Single Post
Sitat av pumkin22 Vis innlegg
Er du helt fjern eller? les posten min en gang til. UTIFRA den statistikken til mine mor sine kolleger viser det seg at når de åpner hjernen(fra døde hasjmisbrukere) og snitter den opp kan man se tydelig at det er skadet/dødt hjernevev. De klarer ikke å påvise at det er mariuhana som gjør det. Derfor er dette "ubrukelig argument". Men er det en ren tilfeldighet at hver hjerne de ser på ifra en hasjmisbruker har OFTE de samme skavankene?

Det kan sammenlignes med at man ikke kan dømme en mafia boss/ kriminell gjeng som alle vet gjør ulovelige ting fordi man ikke kan bevise det.

Når de har publisert atrikkelen som er en del av doktorgraden deres skal jeg gjerne gi deg kilden til den
Vis hele sitatet...
Det var også noen forskere som mente at det var flere som døde som følge av THC. Det viste seg imidlertid ved nærmere undersøkelser at de omkomne kun hadde THC-verdier i kroppen - og ikke at THC var dødsårsaken i seg selv. At det både var offer for bilulykker og drap som ble regnet inn i denne statistikken gjør det enda mer absurd.

Jeg er overbevist om at din mor og hennes forskerkollegaer ikke kan bevise disse påstandene deres, men jeg ser frem til å lese avhandlingen hvis den noen gang kommer ut.