View Single Post
Sitat av trilobites Vis innlegg
Her har selger sagt den ene tingen idiotforsikring ikke dekker, nemlig rent tap, dvs. mistet. Så kommer du med den storyen han eller HuginiPuff fant opp får du ingenting annet enn «Beklager, er slikt tap dekkes ikke av forsikringen»

Du må ha det ødelagte produktet fysisk med til de, da dekker de det uansett årsak.

Har du ikke produktet gjelder kun tap ved brann eller tyveri. Men det må du dokumentere.

Tips?
Kjøp nye.
Eller kjøp denne og knus den:
https://www.finn.no/339100904

Ikke noe jeg ville gjort det for det lille tapet å kjøpe ny airpods vs risikere å ryke på forsikringssvindel, selv om risken er lav for å bli tatt om du knuser den skikkelig.
Vis hele sitatet...
Ikke bare tar du feil i det du skriver , men du oppfordrer til en svindel der han blir tatt. Serie nummer står på innsiden av airpodsene. Det er utrolig lett for butikken sjekke at den airpodsen er ikke samme han kjøpte. Om han hadde mistet/glemt airpodsen og ikke husket hvor , da hadde ikke forsikringen gjeldt. Men den gjelder i den situasjonen jeg forklarte . Det gjelder både sparebanken 1 sin idiot forsikring som er inkludert i innbo forsikringen total , og idiot forsikringen power tilbyr. Det er nettopp derfor det kalles for uhellforsikring / idiot forsikring .

Du burde lese deg opp på vilkårene før du kommenterer.

Og btw, jeg fant ikke på historien. Den var ekte og det var sånn jeg fikk nye selv hos power.
Sist endret av HuginiPuff; 22. februar 2024 kl. 14:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.