View Single Post
Kanskje litt sent nå, men siden jeg personlig kjenner han det er snakk om her kan jeg kanskje opplyse om en ting eller to, uten å ta noen side eller si hva som er rett eller galt.

- Han som kom med trusslene var av utenlands opprinnesle. Ikke at det spiller noen rolle, men det var han. Personen var i fra en by på østlandet, og hadde et ganske langt rulleblad etter det jeg fikk vite av ungdomspolitikeren. Personen som kom med trusslene har senere beklaget dette, også via nettby.

- Mange, eller de fleste av innleggene på kystpuls, hvertfall tidlig i diskusjonen, ble skrevet av det jeg vil kalle useriøse personer, kun ute etter å spøke eller gjør ting vanskelig for ungdomspolitikeren.

- Politikeren er ofte i media her, og blir av mange karakterisert som mediekåt. Merk dette er av folk lokalt, og blandt mange som kjenner han personlig. Det at han ville gå i tog for israel ble derfor av mange kun sett på som et publisitetsstunt.

- Som politiker kan han karakteriseres som engasjert, og han skal ha kudos for ofte å tørre å ta standpunkt som går i mot det folk flest mener. Dog er han enda ung og har mye å lære.

- Hans synspunkt i denne saken kan likevel virke litt lite objektiv. Nå skal ikke jeg si noe sikkert, men da jeg spurte hva som hadde fått han til å stå på israelerens side i konflikten, sendte han meg en link til Med Israel for fred sin hjemmeside.

Det er ikke på noen måte ment å verken sverte eller hylle han ved å si dette, men kun komme med litt mer informasjon om saken.

Beklager skriveleifer