View Single Post
Sitat av oggen Vis innlegg
Er Jødene roten til alt ondt som "troppemarsj" skriver" er terorist organisasjonen Hamas roten til det vondeste av det vonde. Håper Istrael får tatt ut ondskapen så Mahmoud Abbas og folket kan få kontroll på landet og håp om fred kan starte. Uendelig trist med alle barna enten de er på den ene siden eller den andre.
Vis hele sitatet...
Fra 2008 til 2023 ble 6407 palestinere drept i motsetning til 308 israelitter.

Hvertfall 152 560 palestinere ble skadet under angrepene, i motsetning til 6 307 folk fra israel.

Kilde: https://www.ochaopt.org/data/casualties

Du prøver fortelle meg (etter å ha studert nøye vg, nrk fjas etc. ser det ut som) at det palestinere og hamas som er roten til vondeste av det vondet, er problemet her?
Har du hatt hodet ned i jorda som en struts de siste 15 årene, eller liker du bare se på vest media og bli föret av propaganda som favoriserer kun ene siden av konflikten, og det baserer du meningene dine ifra? Snakk om å spele victim card, israel.

Personlig så driter jeg om ene eller andre utsletter hverandre for evig, de har sjuk og sinnsyk kultur og religion, og jeg spyr når dem gifter seg med mindreårige og praksiserer den dritten for de holde for seg selv.

Har du lest Talmud noen gang? Skal jeg dra frem noen paragrafer om goiyms så skjønner du kanskje hvordan ekstrem religiøse jøder tenker om alle som ikke tror på jødedom.

Snakk om å ha noen klaffer eller rullegardiner foran øyene. En ting jeg er rimelig sikker på er at hvis israel vinner, så kommer ikke alle de arabere til å flytte til naboland, nei, de kommer til å emigrere til europa for hvorfor ikke.

For å presisere innlegget mitt som ble slettet også, jeg mente ikke alle jøder er onde, selvfølgelig mente jeg de drøyeste zionistene som faktisk følger sine hellige bøker til punkt å prikke. Alt innen religiøs ekstremisme er noe av det verste jeg vett om.
Sist endret av Trooploop; 9. oktober 2023 kl. 05:36.